Doprava a platba

Objednávka

Po odeslání objednávky Vám bude obratem odeslán automatický potvrzující email, že o vaší objednávce víme. Po našem zpracování objednávky které probíhá pouze v pracovní době Vám zašleme emailem potvrzení o akceptaci vaší objednávky nebo návrh na nutnou úpravu vaší objednávky, což je shodné s uzavřením kupní smlouvy nebo návrhem na její uzavření. V co nejkratším termínu běžně nejpozději do 6 pracovních dní bude zboží odesláno nebo budete kontaktováni buď telefonicky nebo e-mailem o způsobu a termínu dodání objednaného zboží.

Objednávku zboží lze provést takto:

Přes stránky internetového obchodu www.ntvservices.cz – doporučeno

Objednávka po telefonu, mail je možná jen pro registrované zákazníky po předchozí dohodě, nebo v případě korekce již provedené objednávky některým ze způsobu výše. Děkujeme za pochopení. Tímto se snažíme předejít nedorozumění při tvorbě objednávky ať už ve volbě položky, počtu nebo fakturačních, dodacích údajů.

Provedení opravy či změny fakturačních údajů objednatele na daňovém dokladu lze požadovat do 14 dnů od nákupu a to pouze písemně na email: info@ntvservices.cz a nový doklad bude zaslán za poplatek emailem. V případě požadavku zaslání dokladu poštou, bude tento doklad zaslán na dobírku v ceně poštovného.